Kurs Chatt för kundservice

Stockholm | Att jobba med kundservice i chatt

TidOnsdag 22 april 2020, kl. 13.30 - 16.30
Plats: På Kundos kontor! Rosenlundsgatan 13, Stockholm OBS ny adress!

Just nu erbjuder vi möjligheten att vara med på distans på alla våra kurser för dig som inte önskar eller kan närvara på plats, exempelvis på grund av det nya Coronaviruset. Anmäl dig som vanligt så kommer mer information och rabatten 50% dras av i efterhand.

Kundservice via chatt är efterfrågat av både kunder och kundservice! Men vi vet också att många känner osäkerhet inför denna snabba och delvis nya kanal. Vilka krav ställs på organisation och verktyg, och vilka förväntningar har kunderna?

Oavsett om du är nybörjare eller en rutinerad chattare i kundservice hjälper den här utbildningen dig att öka förståelsen för kanalens speciella förutsättningar och du får många praktiska tips.

Utbildningen är ett samarbete mellan Kundo och Telecoaching.

Ur kursinnehållet:

  • Fördelar och fallgropar med chatt
  • Rätt förutsättningar: Planering och verktyg
  • Svarstider och kundens förväntningar
  • Metodik och skrivteknik för en bra kundupplevelse
  • Form, text och ordval
  • Så hanterar du de svårare fallen

Frågor? Skriv till oss på success@kundo.se.

Vi bjuder såklart på fika! ☕

Pris & information

Kund till Kundo eller Telecoaching: Ord. 2500 kr / person. Nu 1250kr / person
Ej kund till Kundo: Ord. 3100 kr /person Nu 1550 kr / person

Avanmälan ska göras via mail till success@kundo.se senast 10 dagar innan utbildningen. Vid sen avbokning eller utebliven närvaro debiteras hela avgiften. Alla som vill delta måste göra en individuell anmälan.

Anmälan