Header_Kundodagen_2019_03@2x

Välkommen till Kundodagen 2019! 

När?  Onsdag 6 november, kl. 08.30 - 15.30
Var?  Helio Kungsholmen (DN-skrapan), Rålambsvägen 17, Stockholm
Pris?  600 SEK / person

För femte året i rad arrangeras Kundodagen! En heldag fylld av inspiration, workshops och konkreta tips på hur ni kan förbättra er kundservice.

Kundodagen vänder sig till dig som använder en eller flera av Kundos produkter, oavsett om du arbetar i dem varje dag eller är strategiskt ansvarig för er kundservice. Som deltagare på Kundodagen tar du med dig två värdefulla perspektiv hem:

  • Praktisk fördjupning och värdefulla tips för hur du arbetar i våra produkter.
  • Inspiration och tankeväckande information om trender inom både kundservice och vårt samhälle i stort.

Årets tema - Mångfald 🏳️‍🌈

Mångfald är ett hett och aktuellt ämne i vårt samhälle idag. Hur förhåller vi oss till varandras olikheter och hur ska vi uppnå ökad acceptans i vårt föränderliga samhälle? Men inte minst diskuteras mångfald på arbetsplatsen! Hur drar vi nytta av våra olikheter och hur skapar man egentligen arbetsplats som är rik på mångfald? 

Mångfald är också högaktuellt inom kundservice: Varje dag möter vi människor med olika bakgrund och olika förutsättningar. Hur skapar vi framgång i det arbetet?

Årets talare och presentationer 🎈

Årets Kundodag bjuder på en härlig mix av innehåll som berör såväl mångfald som Kundo och digital kundservice. Precis som förra året så kan du som besökare välja bland olika pass under dagen. Vill du bli inspirerad, då kanske du ska gå på Navids pass Sverige 3.0? Vill du lära dig mer om hur du mäter och följer upp resultat, då ska du gå på Kundos presentationer. Nedan kan du läsa mer om några av dagens höjdpunkter! 🎉

  • Vad händer på Kundo? - Rasmus Kjellman, VD Kundo
    Rasmus berättar om vad som händer på Kundo och vad du som kund kan förvänta dig under 2020.

  • Kundservice 2019 - var är vi och vart ska vi? - Björn Lilja, Kund- & affärsutveckling Kundo
    Björn reflekterar över aktuella trender inom digital kundservice. Vart har vi vårt fokus idag och var borde vi kanske lägga det istället?

  • Fördomsfri rekrytering i kundservice - Anna Rydbacken, Chief Product Officer, TNG Group
    En föreläsning om fördomsfri kompetensbaserad rekrytering. Anna bjuder på konkreta tips och verktyg som du kan använda direkt i din rekrytering av kundservicemedarbetare. 

  • AI för smartare analys av er kunddialog - Pär Wiklundh, VD Gamgi
    Hur kan maskininlärning hjälpa oss att bättre förstå dialogen med våra kunder? Pär presenterar konkreta exempel på hur tekniken tar oss närmare, inte längre bort från, våra kunder.

  • Sverige 3.0 - Navid Modiri, Programledare, musiker, föreläsare, författare och artist 
    Navid kallar sig samtalsaktivist, är född 1983 i Iran, uppvuxen i Göteborg och numera bosatt i Malmö. Han har varit programledare i P3 och i Sveriges television. Navid blev även känd för att ha samlat in 50.000 kr för att spela golf med Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson.

Självklart finns det även en massa bra pass för dig som vill lära dig mer om hur man
får bäst resultat i sitt arbete med Kundos verktyg!👇

  • Chat för kundservice - Best practices i kundmötet - Telecoaching
    Tillsammans med Telecoaching har vi samlat våra bästa erfarenheter för att arbeta både effektivt i en chatt på ett sätt som fungerar både för kund och kundservice.

  • Så kan du använda Kundo för intern support - Kundo
    Kundo = extern kundservice? Det finns många exempel på intressanta tillämpningar av Kundos produkter även internt i verksamheten! Vi berättar mer och visar på goda exempel.

  • Smarta tips för kundservice i sociala medier - Kreafon
    Här presenterar Lena Leigert konkreta och enkla tips för ett bättre kundbemötande i sociala medier. 

  • Mätpunkter och mål för er kundservice - Kundo
    Hur ska vi egentligen utvärdera vår kundservice? Och hur mäter vi effekterna? Vi presenterar exempel på framgångsrika mål och mätpunkter för olika digitala kundservicekanaler.

  • Bli framgångsrik med rutiner i Kundo! - Kundo
    Kunddialogen står i centrum, men för långsiktig kvalitet krävs ordning och reda! Vi tipsar om våra bästa rutiner för just detta i Kundos verktyg.

  • Kundo Forum: Så exponerar du ditt forum effektivt på hemsidan - Kundo
    Ska ert kundforum minska antalet frågor in till kundservice med 10%? Eller 50%? Oavsett vilket krävs en medveten och metodisk exponering av forumet så att era kunder hittar dit!